Çalışma Odaları

Bir aya taşınıyorum, yeni evimde çok istediğim çalışma köşesine de sahip olacağım.
Nasıl özeniyorum, nasıl özeniyorum anlatamam. Sanki tüm eve taşınmayacağız sadece çalışma köşesine yerleşeceğim ben.
Neyse hazır başlamışken ne zamandır istediğim bir duvarı farklı ve koyu renge boyama fantezimi de bu vesileyle gerçekleştirmek istiyorum.
Çalışma köşemin, (köşe diyorum ama camsız bir oda gibi düşünmekte fayda var) bir duvarı Osmanlı kırmızısı olacak. Bordoya çalan bir kan kırmızı. Üzerine decortie bonsai kitaplık hayal ediyorum.

Bu odaya ne yapayım diye google’da araştırırken, beğendiğim odaların fotograflarını da sizinle paylaşmak isterim.





Bu yazı Anasayfa, Dekorasyon Fikirleri içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın