Kıpkırmızı Duvarlar

Salon duvarları için klasik renk boyalardan bunaldım, diyenlerden biriyim ben. Yıllarca bej, kırık beyaz, rakı beyazı yaratıcılığın doruklarında yaşadım durdum. Fakat bugüne kadar risk alıp, canlı renk bir boyayı duvara sürmüşlüğüm yok. Salonumun bir duvarını dünya için küçük kendim için dev bir adım atıp, kıpkırmızı boyatmaya karar verdim.
Şimdiyse konumuz kırmızı duvarın üstüne ne yapmalı.

Envai çeşit kırmızı duvar fotografı içerisinde seçtiklerim yukarıdakiler.
Sadece beyaz raf ve madalyaları asarım diyordum ama gördüğüm kadarıyla kahve tonları, siyah, beyaz her renk üzerine gidiyor gibi görünüyor.
Kırmızı duvarım bitince blogda paylaşırım.
Sşz de önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu yazı Anasayfa, Dekorasyon Fikirleri içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın